ببار باران...
(((آوای . . . باران)))

تقدیم به همه مهربونا

 
 
غصه می سوزد مرا ، باران ببار

کوچه می خواند تو را ، باران ببار

ابرها را دانه دانه جمع کن

بر زمین دامن گشا ، باران ببار

خاک اینجا تشنه ی دلتنگی است

آسمان را کن رها ، باران ببار

باغبان از کوچه باغان رفته است

ابر را جاری نما ، باران ببار

موج میخواهد بیابان سکوت

با خوِد دریا بیا ، باران ببار

تا بیاید آن بهار سبز سبز

تازه تر باید هوا ، باران ببار

سینه ام آشوب و دل خونابه است

غصه می سوزد مرا ، باران ببار


نظرات شما عزیزان:

KAMRAN
ساعت10:36---26 خرداد 1393
ببینمت . . .


گونه هایت خیس اســـت . . .


باز با این رفیق نابابت . . .


نامش چه بود؟


هان!


باران . . .


باز با “باران” قدم زدی ؟


هزار بار گفتم باران رفیق خوبی نیست برای تنهایی ها . . .


همدم خوبی نیست برای درد ها . . .


فقط دلتنگی هایت را خیس و خیس و خیس تر میکنــــــد . . .

پاسخ:خیلی قشنگ بود...فدای احساسات پاکت...


ariya
ساعت18:14---24 خرداد 1393
ohooooooo nima bar akhart bashe esme asmay mano miyariiiiiiiiiiiii asma faghat mal mane hagh mane
پاسخ:خخخ منو این همه خوشبختی محاله!!!!!آریا از دست توووووو


saeedsingle
ساعت12:02---23 خرداد 1393
شادی را هدیه کن حتی

به کسانی که آن را از تو گرفتند.

عشق بورز به آنهایی که دلت را شکستند.

دعا کن برای آنهایی که نفرینت کردند.

و بخند که خدا هنوز ان بالا با توست.

پاسخ:مرسی عزیزدلمممم


2femmm
ساعت19:25---22 خرداد 1393
asma eshght ke faght man booooooodam
پاسخ:خخخ!!!!!!


نیما
ساعت13:49---22 خرداد 1393
اسما اینترنتم داره حجمش تموم میشه دیگه تمدیدش نمیکنم چون میخوام برم تهران ولی بدون اگه یهو دیدی خبری ازم نیست بدون رفتم اما قول بده هیچوقت ازدواج نکنیمیخوام یه روز سوار بر خر سفید بیام خاستگاریت
پاسخ:ااااااااااااا نه نیمااااااا بازم بیای وبممممم تو نیای اینجا رو تعطیل میکنم!!!


نیما
ساعت13:47---22 خرداد 1393
سلام اسمایی من بدم ازاریا میاد بوگو بهت نگه عشقم..عشقه تو منم فهمیدیدوستـــــــــــت دارم اسما جون
پاسخ:وااااا نیماااااا گریه نکن!!!!باشه عزیزم عشق من فقط توووووویی!!!!من دوست دارم یه عالمه....


رها
ساعت20:16---21 خرداد 1393
فدات شم وبت خیلی قشنگه از این به بعد منم تو جمعم بچهای بیکارم که میان وبت
پاسخ:رها جوووون من فداتتتتت شم....بیکار عمته


رها
ساعت20:15---21 خرداد 1393
واااااااااه وااااااه آفرین اسما خانم....برورچ دانشگاه رو جمع کردی تو وبت!!!!!!بعد اونوقت من باید از بقیه بشنوم وب داری
پاسخ:خووووش اومدی عزیزم


.....
ساعت19:46---21 خرداد 1393
??what??
پاسخ:khkhkhhhh zahrmar


ariya
ساعت19:43---21 خرداد 1393
asma goli khili goli ashghtammmmm
پاسخ:|:


ariya
ساعت19:42---21 خرداد 1393
avalin nafar man boodam bara in postt nazar gozashatam...zod bash tashakor kon
پاسخ:daast shooma dard nakone azizam


ariya
ساعت19:41---21 خرداد 1393
vay asma goli khili ghashang bood man ashgh baronam
پاسخ:mer30....manam barono doost daram


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 21 خرداد 1393برچسب:,ساعت 19:29 توسط ASMA| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت